Anmäl dig till vårt nyhetsbrev och få exklusiva erbjudanden endast för prenumeranter.
Första steget är att träffas och sätta upp lite pelare för vårt samarbete framåt. Vi ser till att vi vet åt vilket håll vi ska och vilka förväntningar som finns. Ett tips är att ha tittat på vår THREEPOINT längre ner på sidan innan mötet.
Nu kommer vi till det roliga, att tillsammans komma fram till idé och design. Här kan vi vara olika mycket drivande beroende på hur klar bild ni har av vad ni vill skapa. Kanske är ni på det klara med vad ni vill ha och då kommer vi bara med vår input utifrån vår erfarenhet, eller så vill ni använda oss som bollplank och vi blir då mer delaktiga även i framtagning av idé och koncept. Oavsett har vi erfarenheten och kontakterna som krävs.
Utifrån vad vi kommit överens om i idé-fasen tar vi fram ett förslag som vi lämnar över till er. Ni har då chansen att lämna era synpunkter på förslaget och vi har en dialog om möjligheter att justera och anpassa. Beroende på upplägg kan vi ha flera rundor med förslag och feedback, men hur detta arbete ser ut är en av sakerna vi har kommit överens om i vårt första möte.
När vi kommit överens om design och skiss är det dags att titta på framtagning, paketering och leverans av er produkt. Vi sätter upp en tidplan med olika milstolpar för er produkt.
Hurra, er produkt är färdig och ni kan njuta av er produkt från oss på SIXPOINT.
Vi tar fram en produkt tillsammans, så som ni vill ha den. Kanske har ni en tydlig bild av vad ni behöver, eller så vet ni inte alls. Oavsett vad som stämmer in på er så löser vi det ihop.
När produkten är designad är det dags för paketering. Även här kan vi titta på olika lösningar tillsammans för att hitta en lösning som passar er.
Paketerad och klar behöver vår produkt nånstans att bo. Här har vi möjlighet att agera som en tredjepartslogistiker för att spara utrymme åt er och göra leveransen så smidig för er som möjligt. Detta kan vara extra bra när det rör sig om flera produkter över en längre tid.
Om vi kommit fram till en lösning där vi kan agera mellanlager behöver vi ett system där ni kan beställa de produkter ni behöver, när ni behöver dem. Då sätter vi upp en snygg webshop som är unik för er och era anställda så ni enkelt kan lägga ordrar när behovet dyker upp.
Efter ni har lagt ordern i webshoppen kommer den fram till oss och vi plockar ihop era varor och ser till att de skickas så snart som möjligt.
Nu är det inte långt kvar! Era varor hämtas av transportören som ser till att de levereras till er snabbt och säkert.
Paketet är framme och det är bara att njuta av era nya, snygga produkter från oss på SIXPOINT.